Blog - Życie jest nowelą

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 32.

Kolejny fantastyczny rok

29-10-2014 20:11
11
Komentarze: 9
W działach: Życie jest nowelą
Kolejny fantastyczny rok
Jakoś tak podsumowankowo się u mnie zrobiło. Przypadek? Jak by nie było, trzymajmy się tradycji. Rok temu była taka notka, a pewnych dat przesunąć się nie da. Czas drepcze sobie do przodu. Z tej okazji parę osób ponownie życzyło mi "wszystkiego fantastycznego". Postanowiłem sprawdzić, jak to z tą fantastycznością w ostatnich dwunastu miesiącach było.   Na końcu mały konkurs, jak na hobbickie zwyczaje przystało. Listopad 2013 Grałem w Arkham City. Zupełnie inne doświadczenie niż Asylum, ale niezmiennie wspaniałe. Kolejną część - za namową znajomych - ominąłem szerokim łukie...

Legen - wait for it for a very long time - da

17-09-2014 19:26
13
Komentarze: 19
W działach: Warhammer, Życie jest nowelą, RPG
Legen - wait for it for a very long time - da
"Trochę" to trwało. Gdzie "trochę" to, językiem Papcia Chmiela, miliard "w wolnej chwili" plus tryliard "kiedy nic ważniejszego nie będzie do roboty". Ostatecznie znalazły się odpowiednie środki nacisku, a do tego upływający czas triala w indesignie. W tej sposób wreszcie udało mi się spisać Legendę, czyli scenariusz do Młotka, który długo zbierał piksele na dysku.         18-12-2013 09:54 Karczmarz napisał: repku, wzialbys sie w garsc i napisal wreszcie scenariusz, bo smutno. Trafiony tekst, zwłaszcza w kontekście cyklu note...

Tamta Ziemia

05-08-2014 21:40
15
Komentarze: 10
W działach: Planszówki, Życie jest nowelą
Tamta Ziemia
Miało być o Liczmistrzu i bogach Chaosu. Będzie innym razem. Ale pozostaniemy przy tematyce religijnej, czyli przy grze Ta Ziemia, która ukazała się wiosną tego roku. Z czasem jest teraz jeszcze bardziej krucho niż zazwyczaj, czyli kruszej. Mobilizacji do napisania notki dostarczyły osoby dyskutujące w tym wątku na forum Gry-Planszowe.pl (dzięki!). Jest to jedna z tych dyskusji w sieci, które są ciekawe dla (współ)autora gry, gdyż odnoszą się do samego produktu, jego potencjalnych wad i zalet jako gry planszowej. Pozostałe sieciowe wymiany zdań dotyczyły tylko i wyłącznie tematyki gry. Takich...

Generator: (Dlaczego) Nie chce mi się z Tobą gadać

19-04-2014 02:40
23
Komentarze: 42
W działach: Fandom, Życie jest nowelą, RPG
Generator: (Dlaczego) Nie chce mi się z Tobą gadać
"Zastanawia mnie brak odpowiedzi ze strony,,," napisał w swojej notce blogowej Morel. W ostatnim czasie brałem udział w kilku sieciowych dyskusjach. W części z nich rozmówcy dziwili się (lub mieli za złe), że nie mam ochoty podejmować rozmowy w jakimś wątku lub poruszać jakiejś ważnej dla nich kwestii. Z myślą o nich, a także osobach, którym "nie chce się gadać", ale nie mają czasu/ochoty tłumaczyć dlaczego, powstał niniejszy generator. Nie wypowiadam się tutaj w imieniu żadnej wspomnianej przez Morela "ekipy", bo do niej nie należę. Dlaczego nikt z "ekipy&q...

Hex, czyli lokal dla graczy w Krakowie

17-03-2014 13:20
23
Komentarze: 27
W działach: Konwenty, Życie jest nowelą
Hex, czyli lokal dla graczy w Krakowie
Pyrkon za niecały tydzień, będzie się działo. Tymczasem, w ramach rozgrzewki, sporo działo się w Krakowie. Właśnie tutaj, w najbardziej zasmo(k)gowanym mieście Europy, swoje podwoje otworzył Hex, lokal w całości i w każdym calu skierowany do graczy. Zastanawiałem się, co napisać w tej notce, żeby nie była nadmiernie reklamowa. Może być ciężko. Może się uda. A było to tak... 14 marca, na facebookowym profilu Hexa pojawił się taki post: Ponad 13 lat marzeń, 3 lata szukania lokalu, 7 miesięcy remontu...i wreszcie otwieramy HEXA !!! Dwa zdania, a ile treści. Sam o planach stworzenia Hexa do...

Identyfikatory Pyrkonu

11-02-2014 23:06
14
Komentarze: 0
W działach: Konwenty, Polter, Życie jest nowelą
Identyfikatory Pyrkonu
Po trudach, bojach i kupce tonie wymienionych maili, rusza w końcu plebiscyt Identyfikatory Pyrkonu (i Poltera :P ). Nowa nagroda, którą fani mają przyznawać tym, którzy robią coś dla nich. A long time ago, in a Płotki far far away... Zastanawiam się, ile lat rodziła się idea tej nagrody. Pamiętam, że już wieki temu, na którymś z Polterzlotów w Płotkach zastanawialiśmy się, jaką nagrodę powinien przyznawać Polter. Bo że jakąś powinien, było stosunkowo jasne. Potem wszystko się rozeszło po kościach, ale temat wracał co roku. Wystarczyło, że jakiś dział swoje podsumowanie roku nazwał "Gra...

A ilu modów ma papież?

04-01-2014 02:38
38
Komentarze: 34
W działach: Polter, Życie jest nowelą
A ilu modów ma papież?
Obrazek obok otrzymałem swego czasu w prezencie od Marcina Blachy. Wcześniej chyba toczył się jakiś polterflejmik, a w takich przypadkach często padają stalinowskie porównania pod adresem moderacji (i tak nieźle, w początkach serwisu modom obrywało się od Łukaszenków, więc jest to jakiś awans). Tego typu sympatycznych rysunków od różnych ludzi dostałem więcej, ale ten szczególnie lubię. Pasuje do notki informującej o zakończeniu rednaczowania na Polterze. Rok 2014 zapowiada się bardzo ciekawie. Nowe wyzwania, plany i obowiązki. Udało się dokończyć praktycznie wszystkie zmiany związane z BNP,...

Fantastyczny rok

30-10-2013 19:51
13
Komentarze: 21
W działach: Polter, Życie jest nowelą
Fantastyczny rok
Na końcu konkurs. Podsumowania roku robi się zazwyczaj, ta-da, na koniec roku. Ale jako że wczoraj stuknęły mi 33 latka, to wolno mi liczyć czas inaczej. W ramach esemesów i postów, wiele osób życzyło mi dużo "fantastycznego". Nie ulega dla mnie wątpliwości, że takich okazji będzie sporo. Postanowiłem jednak sprawdzić, ile fantastycznych – w sensie dosłownym – rzeczy wydarzyło się od poprzednich urodzin. Oto malutkie zestawienie. Rok 2012 Listopad Puchar Mistrza Mistrzów na Falkonie. Zagrałem w półfinale u Kadu i w finale u Azarina. Do doświadczeń współorga i uczes...

Road to CD Projekt

13-10-2013 02:36
37
Komentarze: 19
W działach: Życie jest nowelą
Road to CD Projekt
Od czasu, gdy parę osób ze środowiska erpegowego wdarło się do game devu, perspektywa pracy w dużej (lub małej) polskiej firmie robiącej pecetówki stała się dla maniaków gier perspektywą bardzo kuszącą. Dobra, po imieniu: marzeniem. Ostatni miesiąc upłynął mi na pogoni za tym marzeniem. Poniższa notka jest skierowana do osób, które zastanawiają się, jak wygląda z perspektywy uczestnika proces rekrutacyjny na stanowisko writera (ros. autora dialogów).       Latem CD Projekt RED odpalił w Krakowie nowe studio. Jego celem miało być stworzenie dwóch tytułów: Wiedźmina 3 oraz Cyb...

Kombajn: Fandomowa Gra Towarzyska

20-08-2013 17:10
13
Komentarze: 8
W działach: Polter, Konwenty, Życie jest nowelą
Kombajn: Fandomowa Gra Towarzyska
Gra na licencji CC. Autorzy: Mir Studio. Do użytku towarzyskiego, również bez podawania personaliów autorów. Lato jeszcze trwa. A jak lato to wakacje lub wyjazdy. A jak wyjazdy to podróże. Czasem w towarzystwie znajomych, dzięki czemu czas szybciej płynie na kulturalnej rozmowie przy kawie i bułce z kiełbachą ciastkach. Gdyby jednak jakimś cudem wyczerpały się Wam tematy do rozmów, przedstawiam grę Kombajn, którą wymyśliliśmy z Żoną. Był 7 sierpnia, żar lał się na TLk relacji KRK-Stolyca, a my akurat staliśmy w polu gdzieś pod Miechowem... Kombajn! W każdej grze jest tak, że ktoś musi ją za...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.